MAREA VÂNZARE DE PRIMĂVARĂ - mii de produse la preturi avantajoase

 Mai multe informații aici >>  Acțiunea este încă în desfășurare: 

Categorie
 
 
 

Merkur

 
 
Merkur
 
 
Cele mai bine vândute produse
MERKUR - Sapa mare
În stoc
Economisiţi: 12 %
Disponibilitate
Timp de livrare: În stoc

MERKUR - Sapa mare

0 / 5
18,62 lei 16,39 lei
MERKUR - Lopata mare
În stoc
Economisiţi: 12 %
Disponibilitate
Timp de livrare: În stoc

MERKUR - Lopata mare

0 / 5
18,60 lei 16,37 lei
 
 
 
 
Vizualizare produse după: Ordine crescătoare
 
MERKUR - Sapa mare
În stoc
Economisiţi: 12 %
Disponibilitate
Timp de livrare: În stoc

MERKUR - Sapa mare

0 / 5
18,62 lei 16,39 lei
MERKUR - Lopata mare
În stoc
Economisiţi: 12 %
Disponibilitate
Timp de livrare: În stoc

MERKUR - Lopata mare

0 / 5
18,60 lei 16,37 lei

 
 
Mercur

Mercur

Istorie

Trusa de construcție Merkur este o marcă cehă foarte populară și este văitătă de la meduză sekulemu al XX-lea de 20 de ani. De exemplu, din kit pot fi construite macarale , vehicule rutiere si ferivare si alte modele .

Compania Inventor a fost fondată de domnul Jaroslav Vancl. Indême de a fonda, a brevetat o trusă pentru copii sub numele de Inventor. La prèce, aceste truse erau conectate cu cârlige metallice, dar ulterior au format benzi și profile de diferite forme și lungimi din tablă de steel vopsită cu o plasă care are găuri pre-găurite. Today, ele sunt connectate prin pulițe, šrįburi, roți dintate și non-dintate și alte piese necesare. În producție, Otto Wichterle a folosit lentile de contact.

În 1933, la începutul producției de truse cu posibilitatea de a construi un model electric Merkur Elektrus. La începutul Doilea Rázbo Mondial, s-au făcut modificări la cutii, instrucțiuni și piese. În jurul anului 1930 a început dezvoltarea meselor de tenis de masă. La aceea vreme, jucările deja asamblate erau vìstitute pe piazza din Europa și, prinimănă prodcuțiți independentă de trenuri a fost dezvoltă rapid . Designerul a fost František Jirman, grija și inspirația modelului de locomotivă Mikádo. După succesul de pe piață, domnul František Jirman a decis să creeze un unul mai mare locomotiva . A fost completat cu maschini cu siu cu patru osii. În Europa, trenurile Mercurul a devinet cel mai popular și pasalit tip. În 1940, din cauza lipsei metalelor neferoase, producție a fost oprită. Un fost restaurant abia dupá war. Gama a fost extinsă pentru a include noi tipuri de maschini . La începutul anilor 1950, societatea Vincla a fost dizolvată.

În februarie 1955, cererea pentru March Merkur a fost depusă din nou. Producția de trenuri a fost întreruptă în 1968, iar scolele pentru producerea de trenuri au fost eliminate. Din anii 1960 până în secolul al XX-lea, compania metalurgică a exportat în Europa. Komeb a fost fondată după revoluția de carpetea. A continuatus să producă Merkur , dar mai lăjuu, după 1993, numerotarea blocurilor de construcție a fost bisbată. După bunicul său, Jaromír a primit mai lăju restituire și a prătă o afesare de producție a metalelor. A prêtto să puñe din nou în mărăuși produse blocate. După trei ani de comunicare îndelungată cu administratorul alimentelor, el a pămăt și și să salveze jucăria cehă.

Trusele metallice au fost urmate de trusele din lemn si carton. Succesul a primip cu un kit numit Mecanics façot lách. Cea mai familiară marcă de truse de construcție a fost Meccano conjunto cu Setul Erector. Aceste truse de construcție au fost produse între 1908 și 1980. În Germania, trusa de construcție Walther Walther a fost un succes cu Ingenieur Bauspiel. Cadou în 1915 și a dispărut. În 1911, și sosit trusa Stabil. Compania AC Gilbert, îngrijire și produs setul Erector până în 1913, și dat faliment în 1967. Firma franceză Meccano SNdnes produce setul Meccano și Erector. Compania Inventor a început producția de kit-ului Merkur . După privatizare în 1993, a intrat în faliment și, datorită achiziției companiei de către Jaromír Kříž, a fost breaslă și fost protejat. Astăzi , Mercur intră pe piață atât intern, cât și extern.