MAREA VÂNZARE DE PRIMĂVARĂ - mii de produse la preturi avantajoase

 Mai multe informații aici >>  Acțiunea este încă în desfășurare: 

Categorie
 
 
 
 
 

Termenii și condițiile generale ale magazinului de internet market-24.ro

Condiții generale de afaceri și reclamații ale magazinului online Market-24.ro

 

1. Dispoziții generale
Aceste condiții de afaceri și reclamații guvernează drepturile și obligațiile părților contractante care rezultă din contractul de cumpărare încheiat între vânzător, care este Market 24, s.r.o., cu sediul social la Stará Vajnorská 37.
831 04 Bratislava, CUI: 45865108 înregistrată în Registrul Comerțului al Judecătoriei Municipale Bratislava III, Secția: Sro, Nr. 67864/B (denumit în continuare „vânzătorul”) și cumpărătorul, al cărui obiect este cumpărarea și vânzarea de bunuri pe site-ul de comerț electronic al vânzătorului.

Date de contact ale vânzătorului:
Piața 24, s.r.o., cu sediul social la Stará Vajnorská 37, 831 04 Bratislava, numărul ID: 45865108, înregistrată în Registrul Comerțului Judecătoriei Municipale Bratislava III, Secția: Sro, Înregistrare nr. 67864/B
CIF:: 2023113389
Cod de înregistrare în scopuri de TVA:  SK2023113389
Afaceri: Stará Vajnorská 37, 831 04 Bratislava, Telefon: +421 903 80 81 89, E-mail: objednávky@market24.sk

Autoritatea de supraveghere:
Inspecția Comerțului Slovacă (SOI)
Inspectoratul SOI pentru regiunea Bratislava
Bajkalská 21/A, CUTIA POștală nr. 5, 820 07 Bratislava
departamentul de control tehnic al produselor și protecția consumatorilor și departamentul juridic
tel. nr.: 02/ 58272 172, 02/58272 104 nr. fax: 02/ 58272 170
http://www.soi.sk

1.1. Acești termeni și condiții comerciale și de reclamație din formularea valabilă în ziua încheierii contractului de cumpărare fac parte integrantă din contractul de cumpărare. În cazul în care vânzătorul și cumpărătorul încheie un contract de vânzare scris în care convin asupra unor condiții care se abate de la acești termeni și condiții de vânzare și reclamații, prevederile contractului de vânzare vor avea prioritate față de acești termeni și condiții de vânzare și reclamații. . Condițiile astfel agreate nu trebuie să intre în conflict cu alte reglementări legale (scurtarea termenului de returnare a bunurilor, perioada de garanție etc.)

1.2. În sensul acestor termeni și condiții comerciale și de reclamație, un contract suplimentar este înțeles ca un contract în baza căruia cumpărătorului achiziționează bunuri sau i se furnizează un serviciu legat de obiectul contractului de cumpărare, dacă bunurile sunt livrate sau serviciul. este furnizat de vânzător sau de un terț în baza acordului acestora.

1.3. Prețul de achiziție afișat pentru bunuri pe orice site de comerț electronic operat de vânzător include și taxa pe valoarea adăugată în cuantumul determinat de legislația aplicabilă a România și nu include prețul pentru transportul de bunuri sau alte servicii opționale. Toate promoțiile sunt valabile până la epuizarea stocurilor, cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru un anumit articol.

1.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment prețul mărfurilor listate pe orice site de comerț electronic operat de vânzător. Modificarea prețului mărfurilor nu se aplică contractelor de cumpărare încheiate înainte de modificarea prețului, indiferent de faptul că bunurile nu au fost încă livrate.

1.5. În cazul în care vânzătorul nu își respectă obligațiile prevăzute în legislația aplicabilă a Republicii Slovace sau a Comunităților Europene sau în acești termeni și condiții, cumpărătorul își poate exercita dreptul împotriva vânzătorului prin instanța competentă.

 

2. Modalitate de încheiere a contractului de cumpărare
2.1. Cumpărătorul transmite vânzătorului propunerea de încheiere a contractului de cumpărare sub forma unui formular completat și trimis pe site-ul vânzătorului, cu care a transmis propunerea de încheiere a contractului de cumpărare, al cărui subiect este transferul a dreptului de proprietate asupra bunurilor marcate de cumparator pentru pretul de achizitie si in conditiile specificate in prezenta comanda (denumita in continuare "comanda").

2.2. Ulterior, după trimiterea comenzii, cumpărătorul va primi o notificare executată automat de acceptare a comenzii în sistemul electronic al vânzătorului (denumită în continuare „confirmarea livrării comenzii”) la adresa sa de e-mail. Dacă este necesar, toate informațiile suplimentare referitoare la comanda cumpărătorului pot fi trimise la adresa de e-mail a cumpărătorului.

2.3. Confirmarea de livrare conține informații că comanda a fost livrată vânzătorului, dar nu reprezintă o acceptare a propunerii de încheiere a unui contract de cumpărare.

2.4. Vânzătorul va trimite apoi informații la adresa de e-mail a cumpărătorului despre dacă comanda cumpărătorului a fost acceptată (denumită în continuare „acceptarea comenzii”).

2.5. Contractul de cumpărare se încheie prin livrarea acceptării comenzii în formă electronică sau scrisă către cumpărător.

2.6. Înainte de trimiterea comenzii, vânzătorul a informat cumpărătorul într-un mod clar, neechivoc, inteligibil și inconfundabil despre informațiile precontractuale referitoare la reclamații, plată, afaceri, transport și alte condiții prin:
a) informat despre principalele caracteristici ale bunurilor sau natura serviciului, în măsura în care este adecvat mijlocului de comunicare utilizat și bunurilor sau serviciului, pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic al vânzătorului;
b) informat despre denumirea comercială și sediul vânzătorului pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului și la art. 1 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
c) despre numărul de telefon al vânzătorului și alte date care sunt importante pentru contactul cumpărătorului cu vânzătorul, în special adresa sa de e-mail și numărul de fax, dacă le-a informat pe subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului și la art. 1 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
d) adresa vânzătorului, la care cumpărătorul poate face o revendicare pentru bunuri sau servicii, poate face o reclamație sau altă inițiativă, a fost informată la art. 1 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
e) asupra prețului total al bunurilor sau serviciilor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată și toate celelalte taxe, sau dacă, din cauza naturii bunurilor sau serviciilor, prețul nu poate fi determinat în mod rezonabil în prealabil, modul în care este calculat; , precum și costurile de transport, livrare, poștă și alte costuri și taxe, sau, în cazul în care aceste costuri și taxe nu pot fi stabilite în prealabil, faptul că cumpărătorul va fi obligat să le plătească este informat pe pagina de catalog relevantă a magazinul electronic al vânzătorului,
f) termenii de plată, termenii de livrare, perioada până la care vânzătorul se angajează să livreze bunurile sau să presteze serviciul, informații despre procedurile de aplicare și de soluționare a reclamațiilor, plângerilor și sugestiilor cumpărătorului în articolele relevante din prezentele termenii și condițiile de afaceri și revendicările, care se află în subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului,
g) informații despre dreptul cumpărătorului de a se retrage din contractul de cumpărare, condițiile, termenul și procedura de exercitare a dreptului de retragere din contract au fost raportate la art. 10 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
h) privind furnizarea formularului de retragere din contractul de cumpărare, informat la art. 10 și în anexa la aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului; în același timp, vânzătorul a furnizat formularul de retragere din contractul de cumpărare în anexa la acești termeni și condiții, care se află în subpagina relevantă a comerțului electronic al vânzătorului.
i) cu privire la informația că, în cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, acesta va suporta costurile asociate returnării bunurilor către vânzător conform § 10 alin. 3 din Legea nr. 102/2014 Col. privind protecția consumatorului în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și pentru modificarea și completarea anumitor legi (denumite în continuare „Legea privind protecția consumatorului în vânzarea la distanță”), și dacă se retrage din contractul de cumpărare, precum și costurile de returnare a bunurilor, care prin natura lor nu pot fi returnate prin poștă, informat la art. 10 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
j) cu privire la obligația cumpărătorului de a plăti vânzătorului prețul pentru prestația efectiv prestată conform § 10 alin. 5 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță, în cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de servicii după ce a dat vânzătorului acordul expres conform § 4 alin. 6 din Legea privind protecția consumatorului în vânzarea la distanță informată la art. 10 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
k) despre circumstantele in care cumparatorul isi pierde dreptul de a se retrage din contractul informat la art. 10 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
l) pe instrucțiune privind răspunderea vânzătorului pentru vicii ale mărfurilor sau serviciilor conform art. § 622 și 623 din Codul civil informate în art. 8 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
m) despre existența și detaliile garanției oferite de producător sau vânzător conform unor principii mai stricte decât cele stabilite prin secțiunea § 502 din Codul civil, în cazul în care producătorul sau vânzătorul furnizează acest lucru, precum și informații despre existența și condițiile de asistență și servicii furnizate cumpărătorului după vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii, dacă o astfel de asistență este furnizată, este furnizate pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și art. 9 dintre aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
n) despre existența unor coduri de conduită relevante, pe care vânzătorul s-a angajat să le respecte și asupra modului în care cumpărătorul le poate familiariza sau obține redactarea acestora, informate pe pagina de catalog relevantă a comerțului electronic al vânzătorului ,
o) pe durata contractului, dacă este vorba de un contract încheiat pe perioadă determinată; dacă este un contract încheiat pe perioadă nedeterminată sau dacă este un contract în care valabilitatea acestuia se prelungește automat, informații despre termenii de reziliere a contractului sunt furnizate și pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în aceste afaceri. și condițiile de reclamație, care se află pe subpagina relevantă a magazinului vânzătorului electronic,
p) despre durata minimă a obligațiilor cumpărătorului care decurg din contractul de cumpărare, dacă contractul de cumpărare implică o astfel de obligație pentru cumpărător, acesta a informat pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în aceste condiții de afaceri și reclamații, care sunt situate pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
q) despre obligația cumpărătorului de a plăti un avans sau de a oferi altă garanție financiară la cererea vânzătorului și despre condițiile care se aplică prestării acestuia, dacă contractul de cumpărare are ca rezultat o astfel de obligație pentru cumpărător, informează vânzătorul pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în acești termeni și condiții de afaceri și reclamații, care sunt plasate pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
r) despre funcționalitatea, inclusiv măsurile tehnice de protecție aplicabile pentru securizarea conținutului electronic, dacă este cazul, informate pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află în subpagina relevantă a electronică a vânzătorului; magazin,
s) despre compatibilitatea conținutului electronic cu hardware și software, despre care vânzătorul cunoaște sau este rezonabil de așteptat că el cunoaște, dacă este cazul, a informat pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află în subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
t) despre posibilitatea și condițiile de soluționare a litigiului pe cale extrajudiciară prin sistemul alternativ de soluționare a litigiilor, în cazul în care vânzătorul s-a angajat să utilizeze acest sistem, a informat pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în acești termeni și condițiile de afaceri și reclamațiile, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
u) despre acțiunile necesare încheierii contractului de cumpărare, prin descrierea acestor acțiuni necesare în aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului,
v) că contractul de cumpărare va fi stocat în formă electronică cu vânzătorul și este disponibil pentru cumpărător după ce acesta îl solicită în scris, informat pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în aceste condiții de afaceri și reclamații, care sunt situat pe subpagina relevantă a magazinului vânzătorului electronic,

w) a informat că limba oferită pentru încheierea contractului este română pe pagina de catalog relevantă a magazinului electronic al vânzătorului și în aceste condiții de afaceri și reclamații, care se află în subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului.

2.7. În cazul în care vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de informare privind plata taxelor suplimentare sau a altor costuri conform pct. 2.6. scrisoare e) aceste conditii de afaceri si reclamatii sau costurile de returnare a bunurilor conform pct. 2.6. scrisoare i) din aceste condiții de afaceri și reclamații, cumpărătorul nu este obligat să plătească aceste costuri sau taxe suplimentare.

 

3. Drepturile și obligațiile vânzătorului
3.1. Vânzătorul este obligat să:
a) în baza comenzii confirmate prin acceptare, livrează cumpărătorului mărfurile în cantitatea, calitatea și timpul convenite și le ambalează sau le echipează pentru transport în mod necesar pentru conservarea și protecția lor;
b) se asigură că bunurile livrate respectă reglementările legale aplicabile
c) imediat după încheierea contractului de cumpărare, dar nu mai târziu de odată cu livrarea bunurilor, să furnizeze cumpărătorului o confirmare a încheierii contractului de cumpărare pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail. Confirmarea trebuie să conțină toate informațiile menționate la punctul 2.6. inclusiv formularul de retragere din contractul de cumpărare.
d) să predea cumpărătorului împreună cu mărfurile, în formă scrisă sau electronică, cel târziu în formă scrisă sau electronică, toate documentele necesare pentru preluarea și utilizarea bunurilor și alte documente prevăzute de reglementările legale în vigoare.

3.2. Vânzătorul are dreptul la plata corectă și la timp a prețului de cumpărare de la cumpărător pentru bunurile livrate.

3.3. Dacă, din cauza stocurilor epuizate sau a indisponibilității bunurilor, vânzătorul nu poate livra bunurile cumpărătorului în perioada de timp convenită în contractul de cumpărare sau determinată de aceste condiții comerciale și de reclamație sau pentru prețul de cumpărare convenit, Vânzătorul este obligat să ofere cumpărătorului o prestație substitutivă sau posibilitatea cumpărătorului de a se retrage din contractul de cumpărare (anularea comenzii). Cumpărătorul se poate retrage din contractul de cumpărare sau poate anula comanda prin trimiterea unui e-mail. În cazul în care cumpărătorul a plătit deja prețul de achiziție sau o parte din acesta, vânzătorul va returna prețul de achiziție deja plătit sau o parte din acesta în termen de 14 zile de la data primirii e-mailului despre retragerea din contractul de cumpărare sau anularea comenzii către cumpărător în contul desemnat de acesta, cu excepția cazului în care părțile convin altfel. Dacă cumpărătorul nu acceptă prestația alternativă oferită de vânzător într-o perioadă rezonabilă de timp sau se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare și dacă cumpărătorul a plătit deja prețul de cumpărare sau o parte din acesta, vânzătorul este obligat să returneze prețul de cumpărare deja plătit sau o parte din acesta în termen de 14 zile de la data livrării retragerilor din contractul de cumpărare către cumpărător.

 

4. Drepturile și obligațiile cumpărătorului
4.1. Cumpărătorul a fost informat de către vânzător că o parte a comenzii este obligația de a plăti prețul.

4.2. Cumpărătorul este obligat să:
a) preia bunurile comandate si livrate,
b) să plătească vânzătorului prețul de cumpărare convenit în termenul stabilit, inclusiv costurile de livrare a mărfurilor;
c) confirmă primirea mărfii în bonul de livrare cu semnătura sa sau semnătura unei persoane autorizate de acesta.

4.3. Cumpărătorul are dreptul de a livra marfa în cantitatea, calitatea, data și locul convenite de părțile contractante.


5. Conditii de livrare si plata
5.1. Disponibilitatea obișnuită a mărfurilor cu data expedierii lor este indicată pentru fiecare articol pe site-ul magazinului electronic.

5.2. În cazul în care vânzătorul și cumpărătorul nu au convenit altfel în contractul de cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze bunul cumpărătorului fără întârziere, în cel mult 30 de zile de la data încheierii contractului de cumpărare. În cazul în care vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a preda lucrul în termenul conform primei teze, cumpărătorul îi va cere să livreze lucrul în termenul rezonabil suplimentar prevăzut de acesta. În cazul în care vânzătorul nu livrează articolul nici în această perioadă rezonabilă suplimentară, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract.

5.3. Vânzătorul are dreptul de a invita cumpărătorul să preia bunurile chiar înainte de expirarea termenului de livrare a bunurilor convenit în contractul de cumpărare.

5.4. Este posibil ca afișarea în culori a mărfurilor pe monitor să nu corespundă exact cu nuanțele reale de culoare, deoarece cumpărătorul le va percepe în realitate. Afișarea nuanțelor de culoare depinde, printre altele, de calitatea monitorului de afișare sau alt dispozitiv de afișare folosit.

5.5. Cumpărătorul este obligat să preia bunurile la locul care este vânzătorul sau reprezentantul acestuia, împuternicit să livreze mărfurile și cumpărătorul convenit în contractul de cumpărare sau în alt mod la momentul anterior livrării mărfurilor (denumit în continuare ca „Locul”). Cumpărătorul este obligat să preia bunurile în termenul convenit de vânzător sau reprezentantul acestuia, autorizat să livreze bunurile, și cumpărătorul în contractul de cumpărare sau în alt mod înainte de livrarea mărfurilor (denumit în continuare "Interval de timp").

5.6. În cazul în care vânzătorul livrează bunurile cumpărătorului la Locul și în Termenul, cumpărătorul este obligat să preia personal bunurile sau să se asigure că bunurile sunt preluate de o persoană pe care o autorizează în cazul lipsa acestuia de a prelua marfa si de a semna un proces verbal de plata a pretului de achizitie si de livrare si predare a marfii. Tertul împuternicit să preia bunurile este obligat să depună vânzătorului o copie a acceptării comenzii. Bunurile se considera livrate si acceptate in momentul livrarii marfii catre cumparator. Livrarea mărfurilor către cumpărător înseamnă livrarea mărfurilor la Locație, acceptarea acestora de către cumpărător sau terț autorizat de către cumpărător și semnarea protocolului de plată a prețului de cumpărare și livrarea și predarea mărfurilor de către cumpărătorul sau un terț autorizat de către cumpărător.

5.7. Dacă este necesară repetarea livrării mărfurilor din cauza absenței cumpărătorului la Locul și în Intervalul Orar, sau în cazul în care cumpărătorul, fără retragerea prealabilă în scris din contractul de cumpărare, nu preia bunurile în termen de 7 zile de la expirarea inutilă a Intervalului de timp, vânzătorul are dreptul să pretindă despăgubiri pentru prejudiciul suferit în cuantumul costurilor reale ale unei încercări de a livra fără succes bunurile pe Site.

5.8. Cumpărătorul are dreptul de a verifica expedierea, adică mărfurile precum și ambalajul acestora, imediat după livrare în prezența reprezentantului vânzătorului. In cazul depistarii existentei unui defect al marfii si/sau in cazul in care transportul nu este complet (un numar mai mic de marfuri, sau marfa comandata lipseste), reprezentantul vanzatorului este obligat sa permita cumparatorului sa efectueze un evidența întinderii și naturii defectului mărfurilor, a cărui corectitudine va fi confirmată de reprezentantul vânzătorului. Pe baza procesului-verbal astfel întocmit și livrat vânzătorului, cumpărătorul poate refuza ulterior să accepte mărfurile livrate cu viciu sau să confirme livrarea mărfurilor cu defect, iar ulterior în conformitate cu art. 8 din acești termeni și condiții de afaceri și revendicări, pentru a solicita o reclamație pentru defecte ale produsului cu vânzătorul sau cu o persoană desemnată. În cazul în care cumpărătorul refuză să preia bunurile livrate cu un defect, vânzătorul suportă toate costurile suportate pentru returnarea bunurilor către vânzător.

5.9. Cumpărătorul are dreptul în cazul nelivrării mărfurilor de către vânzător în termenul specificat la punctul 5.2. a acestor termeni și condiții să se retragă din contractul de cumpărare și vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului partea deja plătită din prețul de cumpărare în termen de 14 zile de la livrarea retragerii din contractul de cumpărare prin transfer fără numerar în contul bancar al cumpărătorului specificat de cumpărător.

 

6. Pretul de achizitie
6.1. Prețul de achiziție pentru bunurile convenit în contractul de cumpărare între vânzător și cumpărător este menționat în acceptarea comenzii (denumit în continuare „prețul de cumpărare”).

6.2. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de cumpărare, inclusiv costul livrării mărfurilor, în numerar la ridicarea personală a bunurilor, ramburs la livrare la locul de livrare a bunurilor sau prin transfer fără numerar în contul vânzătorului. , specificat în acceptarea comenzii sau pe site-ul vânzătorului înainte de preluarea mărfii.

6.3. Dacă cumpărătorul plătește vânzătorului prețul de achiziție prin transfer fără numerar, data plății este considerată ziua în care întregul preț de achiziție a fost creditat în contul vânzătorului.

6.4. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de cumpărare pentru bunurile convenite în termenul conform contractului de cumpărare, dar cel târziu la preluarea mărfii.

6.5. În cazul în care cumpărătorul nu plătește vânzătorului întregul preț de achiziție până la momentul livrării bunurilor pe Site și părțile contractante nu au convenit să plătească prețul de achiziție pentru bunuri în rate, vânzătorul are dreptul de a refuza livrarea. a mărfurilor către cumpărător.

6.6. Costurile asociate cu montarea și livrarea mărfurilor nu sunt incluse în prețul de achiziție, iar vânzătorul nu este obligat să furnizeze aceste servicii cumpărătorului.

 

7. Dobândirea dreptului de proprietate și transmiterea riscului de deteriorare a bunurilor

7.1. La primirea bunurilor la locul convenit, dreptul de proprietate asupra bunurilor trece la cumpărător. Un cumpărător care nu îndeplinește definiția de consumator specificată în secțiunea § 2 lit a) Actul nr. 250/2007 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificarea Legii Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Coll. privind infracțiunile astfel cum a fost modificată (denumită în continuare „Lege”), dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor numai la plata integrală a prețului de achiziție al bunurilor.

7.2. Riscul de deteriorare a mărfii trece la cumpărător în momentul în care cumpărătorul sau o terță persoană autorizată de cumpărător preia bunurile de la vânzător sau de la reprezentantul acestuia, autorizat să livreze marfa, sau când acesta nu face acest lucru în timp, apoi în momentul în care vânzătorul permite cumpărătorului să se ocupe de marfa și cumpărătorul nu va prelua.

 

8. Procedura de reclamații (responsabilitate pentru defecte, garanție, reclamații)
8.1. In cazul in care este un defect al produsului care poate fi inlaturat, cumparatorul are dreptul sa il elimine in mod gratuit, in timp util si corespunzator. Vânzătorul este obligat să înlăture defectul fără întârzieri nejustificate.

8.2. În loc să înlăture defectul, cumpărătorul poate cere înlocuirea mărfii, sau dacă defectul se referă doar la o parte a mărfii, înlocuirea piesei, dacă aceasta nu implică costuri disproporționate pentru vânzător având în vedere prețul marfa sau gravitatea defectului.

8.3. În loc să înlăture defectul, vânzătorul poate oricând înlocui bunurile defecte cu unele perfecte, dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului.

8.4. Dacă este vorba despre un defect al mărfurilor care nu poate fi înlăturat și care împiedică utilizarea corectă a bunurilor ca articol fără defecte, cumpărătorul are dreptul de a schimba bunurile sau de a se retrage din contractul de cumpărare. Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului dacă defectele pot fi înlăturate, dar dacă cumpărătorul nu poate folosi în mod corespunzător bunurile din cauza reapariției defectului după reparare sau din cauza unui număr mai mare de defecte.

8.5. Dacă există alte defecte ireparabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă la prețul mărfurilor.

8.6. Vânzătorul a informat cumpărătorul despre drepturile sale, care decurg din alin § 622 din Codul civil (punctele 8.1. până la 8.3. din aceste condiții comerciale și de reclamație) și drepturile care decurg din secțiunea § 623 din Codul civil (punctele 8.4 până la 8.5 din acești termeni și condiții de afaceri și reclamații) prin plasarea acestor termeni și condiții de afaceri și reclamații pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului, iar cumpărătorul a avut ocazia să le citească înainte trimiterea comenzii.

8.7. Vânzătorul este responsabil pentru defectele mărfurilor în conformitate cu reglementările aplicabile din Republica Slovacă, iar cumpărătorul este obligat să depună o reclamație la vânzător sau la o persoană desemnată. Informațiile despre persoanele desemnate și punctele de service pentru service în garanție și postgaranție sunt enumerate pe spatele cardului de garanție sau vor fi furnizate de vânzător cumpărătorului la cerere prin telefon sau e-mail.

8.8. Tratarea reclamațiilor este supusă procedurii valabile de reclamație a vânzătorului, adică art. 8 din acești termeni și condiții de afaceri și reclamații. Cumpărătorul a fost familiarizat în mod corespunzător cu procedura de reclamație și a fost informat cu privire la condițiile și metoda de reclamație cu privire la bunuri, inclusiv informații despre unde poate fi făcută reclamația și despre efectuarea reparațiilor în garanție în conformitate cu secțiunea § 18 alin. 1 din Legea nr. 250/2007 Z . din. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificarea Legii Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Coll. privind infracțiunile astfel cum a fost modificată (denumită în continuare „Legea”) la momentul înainte de încheierea contractului de cumpărare, plasând acești termeni și condiții pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului, iar cumpărătorul a avut posibilitatea să le citească înainte de a trimite ordinea.

8.9. Procedura de reclamație se aplică bunurilor achiziționate de către cumpărător de la vânzător sub forma unui magazin electronic pe site-ul magazinului electronic al vânzătorului.

8.10. Cumpărătorul are dreptul să pretindă răspunderea vânzătorului în perioada de garanție pentru defectele bunurilor achiziționate de la vânzător pentru care producătorul, furnizorul sau vânzătorul este responsabil.

8.11. În cazul în care mărfurile prezintă defecte, cumpărătorul are dreptul de a depune o reclamație la sediul vânzătorului în conformitate cu secțiunea § 18 alin. 2 din lege prin predarea mărfurilor la sediul vânzătorului și livrarea vânzătorului a unei expresii a voinței cumpărătorului de a-și exercita dreptul conform punctelor 8.1. până la 8.5. acești termeni și condiții de afaceri și reclamații (denumite în continuare „Notificarea cererii de reclamație”), de ex. sub forma unui formular de reclamație completat, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului. Vânzătorul recomandă asigurarea bunurilor atunci când le trimite pentru o daună. Vânzătorul nu acceptă ramburs la livrare. Cumpărătorul este obligat să menționeze cu adevărat toate informațiile solicitate în Avizul de aplicare a reclamației, în special să indice cu precizie tipul și amploarea defectului la bunuri; cumpărătorul va indica, de asemenea, care dintre drepturile sale decurgând din alin Se aplică § 622 și 633 din Codul civil. Cumpărătorul are dreptul de a depune o reclamație la o persoană autorizată de producătorul mărfurilor pentru a efectua reparații în garanție (denumită în continuare „persoana desemnată”). Lista persoanelor desemnate este dată în scrisoarea de garanție sau vânzătorul o va trimite cumpărătorului la cererea acestuia.

8.12. Procedura de reclamație cu privire la bunurile care pot fi livrate vânzătorului începe în ziua în care sunt îndeplinite cumulativ toate următoarele condiții:
a) livrarea Notificarii de reclamatie catre vanzator,
b) livrarea bunurilor revendicate de la cumpărător către vânzător sau către persoana desemnată,
c) livrarea codurilor de acces, parolelor etc. bunurilor revendicate către vânzător, dacă aceste date sunt necesare pentru buna procesare a revendicarii;

8.13. În cazul în care obiectul plângerii îl constituie bunuri care nu pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului sau care sunt ferm încorporate, cumpărătorul este, pe lângă îndeplinirea condițiilor conform pct. 8.12 lit. a) și c) din prezenta reclamație și condiții de afaceri sunt obligate să ofere toată cooperarea necesară pentru inspecția bunurilor revendicate de către vânzător sau de către un terț desemnat de vânzător. Procedura de reclamație cu privire la bunurile care nu pot fi livrate în mod obiectiv vânzătorului sau care sunt ferm încorporate încep în ziua în care bunurile au fost inspectate conform primei teze. Cu toate acestea, în cazul în care vânzătorul sau un terț desemnat de acesta, în ciuda cooperării necesare furnizate de cumpărător, nu se asigură că inspecția este efectuată într-un termen rezonabil, dar nu mai târziu de 10 zile de la livrarea Notificare de revendicare către Vânzător, procedura de revendicare începe în ziua livrării Notificarii de revendicare către Vânzător.

8.14. Vânzătorul sau o persoană desemnată va emite cumpărătorului o confirmare a aplicării reclamației de bunuri într-o formă adecvată aleasă de vânzător, de ex. sub forma unui e-mail sau în scris, în care este obligat să indice cu exactitate defectele reclamate ale bunurilor și informează din nou consumatorul cu privire la drepturile sale care decurg din punctul 8.1. până la 8.3. acești termeni și condiții comerciale și de reclamație (secțiunea § 622 din Codul civil) și drepturile care decurg din punctul 8.4. până la 8.5. aceste condiții de afaceri și de reclamație (art. § 623 din Codul civil). În cazul în care reclamația se face prin mijloace de comunicare la distanță, vânzătorul este obligat să predea imediat cumpărătorului confirmarea revendicării; dacă nu este posibilă livrarea imediată a confirmării, aceasta trebuie să fie livrată fără întârzieri inutile, dar cel târziu împreună cu un document de procesare a revendicării; confirmarea aplicării revendicării nu trebuie să fie livrată dacă cumpărătorul are posibilitatea de a demonstra aplicarea revendicării într-un alt mod.

8.15. Cumpărătorul are dreptul de a decide care dintre drepturile sale, în conformitate cu secțiunea § 622 și alin. Se aplică § 623 din Codul civil și, în același timp, este obligat să furnizeze imediat vânzătorului informații despre decizia sa. Pe baza deciziei cumpărătorului, care dintre drepturile sale în conformitate cu secțiunea § 622 și alin. § 623 din Codul civil se aplică de către vânzător sau o persoană desemnată obligată să determine modalitatea de tratare a plângerii conform secțiunii § 2 lit m) din lege de îndată, în cazurile mai complexe în termen de 3 zile de la începerea procedurii de reclamație, în cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării mărfurilor în cel mult 30 de zile de la data începerea procedurii de reclamație. După stabilirea modului de tratare a reclamației, vânzătorul sau persoana desemnată va trata imediat reclamația, în cazuri justificate reclamația putând fi tratată și ulterior. Cu toate acestea, procesarea cererii nu trebuie să dureze mai mult de 30 de zile de la data aplicării cererii. După expirarea termenului de procesare a reclamației, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau are dreptul de a schimba bunurile cu bunuri noi.

8.16. În cazul în care cumpărătorul a făcut o reclamație cu privire la bunuri în primele 12 luni de la încheierea contractului de cumpărare, vânzătorul poate soluționa reclamația respingând-o numai pe baza unei opinii de expertiză sau a unei opinii emise de un autorizat, sesizat sau acreditat. persoană sau opinia unei persoane desemnate (denumită în continuare „evaluarea de expertiză a mărfurilor”). Indiferent de rezultatul expertizei, vânzătorul nu poate cere cumpărătorului plata cheltuielilor de expertiză a mărfurilor sau a altor costuri aferente expertizei mărfurilor.

8.17. Dacă cumpărătorul a făcut o reclamație cu privire la produs după 12 luni de la încheierea contractului de cumpărare și vânzătorul l-a respins, persoana care a procesat reclamația este obligată să indice în documentul de tratare a reclamațiilor cui cumpărătorul poate trimite bunurile pentru expert. evaluare.

8.18. Garanția nu se aplică defectelor despre care cumpărătorul a fost informat de vânzător la momentul încheierii contractului sau despre care, ținând cont de circumstanțele în care a fost încheiat contractul de cumpărare, acesta trebuie să le fi cunoscut.

8.19. Vânzătorul își rezervă dreptul de a înlocui bunurile defecte cu alte bunuri fără defecte, cu parametri tehnici aceiași sau mai buni, dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului.

8.20. Vânzătorul nu este responsabil pentru defectele produsului:

  1. dacă cumpărătorul nu și-a exercitat dreptul cu privire la răspunderea vânzătorului pentru defectul mărfurilor până la sfârșitul perioadei de garanție a mărfurilor,
  2. în cazul în care defectul mărfurilor este deteriorarea mecanică a bunurilor cauzată de cumpărător,
  3. dacă defectul mărfurilor a fost cauzat de utilizarea mărfii în condiții care nu corespund ca intensitate, umiditate, efecte chimice și mecanice mediului natural al mărfurilor,
  4. dacă defectul mărfurilor a fost cauzat de manipularea, service-ul sau neglijarea îngrijirii neprofesionale a bunurilor,
  5. dacă defectul mărfurilor a fost cauzat de deteriorarea mărfurilor din cauza încărcării excesive, sau de utilizare contrară condițiilor menționate în documentație sau principiilor generale de utilizare obișnuită a bunurilor,
  6. dacă defectul mărfurilor a fost cauzat de deteriorarea mărfurilor din cauza unor evenimente inevitabile și/sau imprevizibile,
  7. dacă defectul bunurilor a fost cauzat de deteriorarea mărfurilor prin deteriorare accidentală și deteriorare accidentală,
  8. în cazul în care defectul mărfii a fost cauzat de intervenție neprofesionistă, deteriorare prin apă, incendiu, electricitate statică sau atmosferică sau alte cauze de forță majoră,
  9. dacă defectul bunurilor a fost cauzat de o persoană neautorizată care a intervenit în marfa.
  10. dacă expedierea nu este completă sau dacă este un defect evident pe care cumpărătorul l-ar fi putut detecta prin verificarea expedierii la livrarea mărfii și pe care nu l-a notificat fără întârziere nejustificată reprezentantului vânzătorului în conformitate cu punctul 5.8. din aceste reclamații și condiții de afaceri, reclamațiile ulterioare de acest fel vor fi acceptate numai dacă cumpărătorul face dovada că bunurile aveau deja defectele reclamate la momentul acceptării lor de către cumpărător.

8.21. Vânzătorul este obligat să rezolve reclamația și să încheie procedura de reclamație în unul dintre următoarele moduri:
a) prin predarea bunurilor reparate,
b) prin schimbul de bunuri,
c) prin returnarea prețului de cumpărare al bunurilor,
d) prin plata unei reduceri rezonabile la prețul mărfurilor,
e) printr-o invitație scrisă de preluare a prestației determinate de vânzător,
f) respingerea justificată a revendicării de bunuri.

8.22. Vânzătorul este obligat să elibereze cumpărătorului un document scris despre modalitatea de determinare a procesării cererii și a procesării cererii în cel mult 30 de zile de la data revendicării personal, printr-un serviciu poștal sau de curier sau de livrare. furnizor.
Vânzătorul va informa cumpărătorul despre rezultatul tratării reclamației imediat după încheierea procedurii de reclamație prin telefon sau e-mail și, în același timp, împreună cu bunurile, sau dovada procesarii reclamatiei livrata prin e-mail.

8.23. Perioada de garanție este de 24 de luni de la data livrării mărfurilor, cu excepția cazului în care este specificată o perioadă de garanție diferită pentru cazuri specifice. Produsele de nutriție sportivă trimise, alimentele în coșuri cadou și hrana animalelor au un termen de valabilitate minim de mai mult de 2 luni înainte de data expirării, în cazul unei date de expirare mai scurte, vânzătorul contactează cumpărătorul prin telefon sau e-mail și expedierea. se trimite numai cu acordul cumparatorului.

8.24. Perioada de garanție se prelungește cu timpul în care cumpărătorul nu a putut folosi bunurile din cauza reparației în garanție a bunurilor.

8.25. În cazul schimbului de mărfuri cu una nouă, cumpărătorul va primi un document pe care vor fi date informații despre schimbul de bunuri, iar orice alte revendicări sunt aplicate pe baza contractului de cumpărare și a acestui document de revendicare. In cazul schimbarii marfii cu una noua, perioada de garantie incepe din nou de la primirea marfii noi, dar numai pentru bunurile noi.

8.26. In ceea ce priveste un defect amovibil, reclamatia va fi tratata in functie de decizia cumparatorului conform pct. 8.15. a acestor reclamații și condiții de afaceri în următorul mod:
a) vânzătorul asigură înlăturarea defectului, sau
b) vânzătorul înlocuiește bunurile defecte.

8.27. În ceea ce privește un defect care poate fi înlăturat și cumpărătorul nu stabilește fără întârziere conform pct. 8.15. din aceste reclamații și condiții de afaceri, modul în care ar trebui să fie procesată reclamația, vânzătorul va procesa reclamația prin înlăturarea defectului.

8.28. Dacă este vorba de un defect care nu poate fi înlăturat, sau de un defect care poate fi înlăturat de mai multe ori, sau de un număr mai mare de defecte detașabile diferite care împiedică utilizarea corectă a bunurilor ca fără defecte, vânzătorul va, în funcție de decizia cumpărătorului conform la punctul 8.15. din aceste reclamații și condiții de afaceri, o reclamație în următorul mod:
a) prin schimbul de bunuri cu alte bunuri funcționale cu parametri tehnici aceiași sau mai buni, sau
b) în cazul în care vânzătorul nu poate schimba bunul cu altul, acesta se va ocupa de reclamație prin returnarea prețului de achiziție pentru bunuri.

8.29. Tratarea reclamațiilor se aplică numai defectelor enumerate în Notificarea de revendicare și în confirmarea revendicării mărfurilor conform punctului 8.14. aceste plângeri și termenii și condițiile comerciale.

8.30. În sensul plângerii, apariția unui defect amovibil de mai mult de două ori este considerată a fi un defect care poate fi înlăturat în mod repetat.

8.31. În sensul plângerii, apariția a mai mult de trei defecte amovibile diferite în același timp este considerată un număr mai mare de defecte amovibile diferite.

8.32. Dreptul cumpărătorului de a revendica un defect al mărfurilor este după ce acesta și-a exercitat dreptul și a cerut vânzătorului să înlăture defectul bunului conform punctului. 8.1 . a acestor reclamații și a termenilor și condițiilor comerciale și, indiferent de rezultatul reclamației, orice reaplicare a reclamației pentru același defect unic (nu defecte de același tip) va fi respinsă.

8.33. Prevederile art. 8 din prezenta reclamație și condiții de afaceri nu se aplică în mod expres entităților care nu îndeplinesc definiția de consumator specificată la secțiunea § 2 lit a) din lege.

8.34 În cazul în care consumatorul nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a gestionat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul și-a încălcat drepturile, acesta are posibilitatea de a contacta vânzătorul cu o cerere de corectare. În cazul în care vânzătorul răspunde negativ la cererea de corectare sau nu răspunde acesteia în termen de 30 de zile de la data trimiterii acesteia, consumatorul are dreptul de a prezenta o propunere pentru a începe o soluție alternativă a litigiului său conform prevederilor § 12. din Legea nr. 391/2015 Col. privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor și modificările unor legi. Entitatea competentă pentru soluționarea alternativă a litigiilor de consum cu vânzătorul Market 24, s.r.o. este Inspecția Comerțului Slovacă (SOI), Bajkalská 21/A, PO BOX nr. 5, 820 07 Bratislava , www.soi.sk sau o altă entitate juridică autorizată relevantă înregistrată în lista de entități de soluționare alternativă a litigiilor menținută de Ministerul Economiei al Republicii Slovace (lista este disponibilă la http://www.mhsr.sk); consumatorul are dreptul de a alege la care dintre entitățile enumerate de soluționare alternativă a litigiilor de consum să apeleze.   Consumatorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor, care este disponibilă pe site-ul web http://ec.europa.eu/consumers/odr/, pentru a prezenta o propunere de soluționare alternativă a litigiului.

Formular de reclamație

 

9. Datele personale și protecția acestora

9.1. Părțile contractante au convenit ca, în scopul echipării și livrării corespunzătoare a comenzii, în cazul în care cumpărătorul este o persoană fizică, acesta este obligat să comunice vânzătorului numele și prenumele acestuia, adresa de reședință permanentă inclusiv codul poștal, numărul de telefon. și adresa de e-mail în comandă.

9.2. Părțile contractante au convenit că, în scopul procesării și livrării corespunzătoare a comenzii, în cazul în care cumpărătorul este persoană juridică, acesta este obligat să notifice vânzătorului în ordinea numelui său comercial, adresa sediului social, inclusiv codul poștal, numărul de securitate socială, numărul de TVA (dacă este atribuit), numărul de telefon și adresa de e-mail.

9.3. Un cumpărător care s-a înregistrat în magazinul online poate verifica și modifica oricând datele cu caracter personal furnizate, precum și să își anuleze înregistrarea după autentificarea pe site-ul de comerț electronic în secțiunea Gestionare cont 

9.4. Vânzătorul informează cumpărătorul că în temeiul art. 6 alin.1 lit b) Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, care abrogă Directiva 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), (denumit în continuare „Regulamentul”), vânzătorul, în calitate de operator al sistemului informatic, va prelucra datele cu caracter personal ale cumpărătorului în procesul de încheiere a contractului de cumpărare fără acordul acestuia în calitate de persoană vizată. , întrucât prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului va fi efectuată de către vânzător în cadrul relațiilor precontractuale cu cumpărătorul, iar prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului este necesară pentru executarea contractului de cumpărare, în care cumpărătorul acționează ca una dintre părțile contractante.

9.5. În temeiul art. 6 alin. 1 litera f) Regulamentele pot fi emise de vânzător după livrarea mărfurilor comandate, sau servicii către cumpărător, pe baza unui interes legitim de a prelucra datele cu caracter personal ale cumpărătorului în scopuri de marketing direct și de a trimite la adresa de e-mail a cumpărătorului informații despre produse noi, reduceri și promoții la bunurile oferite, sau Servicii.

9.6. Vânzătorul se obligă să manipuleze și să dispună de datele personale ale cumpărătorului în conformitate cu reglementările legale aplicabile din Republica Slovacă.

9.7. Vânzătorul declară că în conformitate cu art. 5 alin.1 lit a) și lit b) Regulamente, vor achizitiona datele personale ale cumparatorului exclusiv in scopul specificat in prezentele conditii de afaceri si reclamatii.

9.8. Vânzătorul declară că, în alte scopuri decât cele menționate în aceste condiții de afaceri și de reclamație, va obține întotdeauna datele personale ale cumpărătorului separat, pe o bază legală adecvată și, în același timp, se va asigura că aceste date personale vor fi prelucrate și utilizate exclusiv într-o manieră care să corespundă scopului pentru care au fost colectate și nu le va combina cu datele personale care au fost obținute în alt scop sau în scopul îndeplinirii contractului de cumpărare.

9.9. Înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorului i se va cere să confirme prin bifarea căsuței înainte de a trimite comanda că vânzătorul l-a notificat într-un mod suficient, înțeles și inconfundabil:

a) datele dumneavoastră de identificare, care sunt enumerate la art. 1. aceste condiții de afaceri și reclamații care dovedesc identitatea vânzătorului,

b) datele de contact ale vânzătorului, sau persoana responsabila a vanzatorului,

c) scopul prelucrării datelor cu caracter personal, care este încheierea unui contract de cumpărare între vânzător și cumpărător și temeiul legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal;

d) că cumpărătorul este obligat să furnizeze datele personale necesare în scopul încheierii contractului de cumpărare și echiparea corespunzătoare și livrarea comenzii;

e) dacă prelucrarea se bazează pe art. 6 alin.1 lit f) Reglementări conform cărora interesul legitim urmărit de vânzător este marketingul direct,

f) datele de identificare ale tertului, care este societatea care va livra cumparatorului marfa comandata, sau datele de identificare ale altor destinatari sau categorii de destinatari ai datelor cu caracter personal, dacă există,

g) perioada de stocare a datelor cu caracter personal, sau criteriile de determinare a acestuia,

9.10. Vânzătorul declară că va prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu bunele moravuri și va acționa într-un mod care nu contravine Regulamentului sau altor reglementări legale general obligatorii și nu le va ocoli.

9.11. În conformitate cu Regulamentul, vânzătorul furnizează următoarele informații cumpărătorului ale cărui date le prelucrează:

a) identitatea și datele de contact ale vânzătorului și, în cazurile relevante, ale reprezentantului vânzătorului;

b) datele de contact ale oricărei persoane responsabile,

c) scopurile de prelucrare pentru care sunt destinate datele cu caracter personal, precum și temeiul juridic al prelucrării,

d) dacă prelucrarea se bazează pe art. 6 alin. 1 litera f), interese legitime urmărite de vânzător sau de un terț,

e) gama de destinatari sau categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal, dacă există;

f) în cazul relevant, informații pe care vânzătorul intenționează să transfere date cu caracter personal către o țară terță sau organizație internațională;

g) perioada de stocare a datelor cu caracter personal, sau criteriile de determinare a acestuia,

h) informații privind existența dreptului de a solicita vânzătorului accesul la datele sale cu caracter personal și dreptul la corectarea sau ștergerea sau restricționarea prelucrării sau dreptul de a se opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor;

i) dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere,

j) informații privind dacă furnizarea datelor cu caracter personal este o cerință legală sau contractuală, sau o cerință care este necesară încheierii unui contract, dacă cumpărătorul este obligat să furnizeze date cu caracter personal, precum și posibilele consecințe ale nefurnizării acestor date;

k) existența procesului decizional automatizat, inclusiv a profilării;

Cumpărătorul are dreptul de a obține de la vânzător o copie a datelor cu caracter personal care sunt în curs de prelucrare, dacă are și dreptul de a obține toate informațiile menționate mai sus. Pentru orice copii suplimentare solicitate de cumpărător, vânzătorul poate percepe o taxă corespunzătoare costurilor administrative de realizare a unei copii.

9.12. În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul conform pct. 9.11 în scris sau electronic și din conținutul cererii sale rezultă că își exercită dreptul conform pct. 9.11, cererea se consideră a fi fost depusă conform prezentului Regulament.

9.13. Cumpărătorul are dreptul de a se opune prelucrării datelor sale cu caracter personal de către vânzător, despre care el presupune că sunt sau vor fi prelucrate în scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri în măsura în care are legătură cu un astfel de marketing direct. În cazul în care cumpărătorul se opune unei astfel de prelucrări, vânzătorul va înceta prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct de la data la care această obiecție este livrată vânzătorului, iar datele personale ale cumpărătorului afectat pot să nu mai fie și să nu mai fie prelucrate în astfel de scopuri. .

9.14. În cazul în care cumpărătorul suspectează că datele sale cu caracter personal sunt prelucrate fără autorizație, el poate depune o plângere la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal al Republicii Slovace. În cazul în care cumpărătorul nu are capacitate juridică deplină, drepturile sale pot fi exercitate de un reprezentant legal.

9.15. Vanzatorul va lua masurile corespunzatoare pentru a furniza cumparatorului toate informatiile mentionate la pct. 9.11 intr-o forma concisa, transparenta, inteligibila si usor accesibila, formulata in mod clar si simplu. Vânzătorul va furniza informații electronic sau în conformitate cu Regulamentul prin alte mijloace convenite cu cumpărătorul.

9.16. Vânzătorul va furniza cumpărătorului informații cu privire la măsurile luate în baza solicitării cumpărătorului fără întârzieri nejustificate, în orice caz în termen de o lună de la livrarea cererii.

9.17. Vânzătorul informează acest cumpărător că, datorită executării contractului încheiat, la prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului, se presupune că datele personale ale cumpărătorului vor fi furnizate și puse la dispoziție următorilor terți, sau gama de beneficiari:

Slovak Parcel Services, s.r.o., cu sediul social la Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, numărul ID: 31 329 217, înregistrată în Registrul Comerțului Judecătoriei Bratislava 1, Departamentul Sro, Înregistrare Nr. 3215/B

Packeta Slovakia sro Kopčianska 3338/82A, 851 01 Bratislava, IČO: 48136999, înregistrată în Registrul Comerțului al Judecătoriei Districtuale Bratislava I, Departamentul Sro, insert nr. 105158/B

GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., cu sediul social Lieskovská cesta 13, 962 21 Lieskovec, ID: 36624942, înregistrată în Registrul Comerțului al Tribunalului Districtual Banská Bystrica, departament Ltd., nr de societate 9084/S

 

10. Retragerea din contractul de cumpărare
10.1. În cazul în care vânzătorul nu își poate îndeplini obligațiile care decurg din contractul de cumpărare din cauza epuizării stocului, indisponibilitatea mărfurilor, sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul mărfurilor convenit în contractul de cumpărare a întrerupt producția sau a făcut modificări atât de grave încât a făcut imposibilă îndeplinirea obligațiilor vânzătorului care decurg din contractul de cumpărare, sau din motive de forță majoră sau dacă, chiar și după depunerea tuturor eforturilor care i se pot cere în mod echitabil, acesta nu este în măsură să livreze clientului marfa în termenul perioada determinată de acești termeni și condiții sau la prețul specificat în comandă, vânzătorul este obligat să informeze imediat cumpărătorul despre acest fapt și, în același timp, este obligat să ofere cumpărătorului performanță alternativă sau posibilitatea cumpărătorului de a retragerea din contractul de cumpărare (anularea comenzii). În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare din motivele menționate la acest punct al acestor reclamații și termeni și condiții, vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului avansul deja plătit pentru bunurile convenite în contractul de cumpărare în termen de 14. zile de la notificarea retragerii din contract prin virament in contul specificat de cumparator .

10.2. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare fără a indica un motiv în conformitate cu art. § 7 și următoarele. Actul nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorului în vânzarea la distanță”) în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, sau de la data încheierii contractului de furnizare de servicii sau a contractului de furnizare de conținut electronic nelivrat pe un suport fizic, dacă vânzătorul și-a îndeplinit în timp util și în mod corespunzător obligațiile de informare conform secțiunii § 3 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.

10.3. În această perioadă, cumpărătorul are dreptul să despacheteze și să testeze mărfurile într-un mod similar cu cel obișnuit atunci când cumpără într-un magazin clasic „cărămidă și mortar”, în măsura necesară pentru a determina natura, proprietățile și funcționalitatea mărfurilor.

10.4. Perioada de retragere din contract începe din ziua în care cumpărătorul sau un terț desemnat de acesta, cu excepția transportatorului, preia toate părțile mărfurilor comandate, sau dacă
a) bunurile comandate de cumpărător într-o singură comandă sunt livrate separat, de la data primirii ultimei mărfuri livrate,
b) livrează mărfuri formate din mai multe părți sau piese, de la data primirii ultimei părți sau ultimei piese,
c) in baza contractului, bunurile sunt livrate in mod repetat in perioada definita, de la data acceptarii primei marfuri livrate.

10.5. Cumpărătorul se poate retrage din contractul de cumpărare, al cărui obiect este cumpărarea de bunuri, chiar înainte de expirarea perioadei de retragere.

10.6. Cumpărătorul trebuie să facă retragerea din contract în scris într-un mod care să nu lase nicio îndoială că contractul a fost retras, sau sub forma unei evidențe pe un alt suport durabil sau folosind formularul care formează atașamentul nr. 1 din acești termeni și condiții de afaceri și reclamații. Termenul de retragere din contract se considera respectat daca notificarea de retragere din contract a fost transmisa vanzatorului cel tarziu in ultima zi a termenului limita conform sectiunii § 7 alin. 1 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.

10.7. Retragerea din contractul de cumpărare conform punctului de trecere a acestor condiții comerciale și de reclamație trebuie să conțină informațiile solicitate în formularul de retragere din contractul de cumpărare, care formează Anexa nr. 1 din aceste condiții de afaceri și reclamații, în special identificarea cumpărătorului, numărul și data comenzii, specificația exactă a mărfurilor, modul în care vânzătorul trebuie să returneze plata deja primită, în special numărul de cont și /sau adresa poștală a cumpărătorului.

10.8. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, orice contract adițional legat de contractul de cumpărare din care cumpărătorul s-a retras este de asemenea anulat de la început. Nu este posibilă solicitarea de la cumpărător a unor costuri sau alte plăți în legătură cu anularea contractului suplimentar, cu excepția plății costurilor și a plăților specificate în secțiunea § 9 alin. 3, alin § 10 alin. 3 și 5 din Legea privind protecția consumatorului în vânzarea la distanță și prețurile serviciilor, dacă obiectul contractului este furnizarea unui serviciu și serviciul a fost prestat în totalitate.

10.9. Cumpărătorul este obligat să trimită mărfurile înapoi la adresa sediului operatorului sau să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător să primească mărfurile fără întârziere nejustificată, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii. din contractul de cumpărare. Acest lucru nu se aplică dacă vânzătorul a sugerat să ridice bunurile personal sau printr-o persoană autorizată de acesta. Termenul conform primei teze a acestui punct din prezentele condiții comerciale și reclamații se consideră a fi respectat dacă mărfurile au fost predate spre transport cel târziu în ultima zi a termenului.

10.10. Cumpărătorul este obligat să livreze vânzătorului bunurile complete, inclusiv documentația completă, nedeteriorate, de preferință în ambalajul original și nefolosite.

10.11. Se recomanda asigurarea bunurilor. Vânzătorul nu acceptă ramburs la livrare. Vânzătorul este obligat, fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la data primirii notificării de retragere din contract, să restituie cumpărătorului toate plățile primite de la acesta în baza contractului de cumpărare sau în legătură cu acesta, inclusiv costurile de transport, livrare și poștă și alte costuri și taxe . Vânzătorul nu este obligat să returneze plățile către cumpărător conform acestui punct al acestor condiții de afaceri și reclamații înainte ca bunurile să-i fie livrate, cu excepția cazului în care vânzătorul sugerează că ridică bunurile personal sau printr-o persoană autorizată de el.

10.12. Cumpărătorul suportă costurile de returnare a mărfii vânzătorului sau persoanei autorizate de vânzător să preia bunurile. Acest lucru nu se aplică dacă vânzătorul a fost de acord să le suporte el însuși sau dacă nu și-a îndeplinit obligația conform § 3 alin. 1 litera i) din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.

10.13. Cumpărătorul este responsabil numai pentru reducerea valorii mărfurilor, care a survenit ca urmare a unei astfel de manipulări a mărfurilor, care depășește domeniul de aplicare al manipulării necesare pentru a determina proprietățile și funcționalitatea bunurilor. Consumatorul nu este responsabil pentru o scădere a valorii bunurilor dacă vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de informare cu privire la dreptul consumatorului de a se retrage din contract conform § 3 alin. 1 litera h) Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.

10.14. Vânzătorul este obligat să returneze cumpărătorului prețul de cumpărare al bunurilor în același mod în care cumpărătorul l-a folosit pentru plata sa, cu excepția cazului în care este de acord cu cumpărătorul asupra unei alte metode de returnare a plăților fără a fi percepute comisioane suplimentare cumpărătorului în acest sens. .

10.15. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract și livrează vânzătorului bunuri care sunt folosite, deteriorate sau incomplete, cumpărătorul se obligă să plătească vânzătorului:
a) valoarea cu care s-a redus valoarea mărfurilor în conformitate cu art. § 457 din Codul civil în cuantumul efectiv
b) costurile suportate de vânzător în legătură cu repararea bunurilor și readucerea acestora la starea inițială, calculate conform listei de prețuri pentru serviciul postgaranție al bunurilor.
În temeiul acestei clauze a Reclamațiilor și a Termenilor și Condițiilor, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului despăgubiri în cel mult cuantumul diferenței dintre prețul de cumpărare al mărfurilor și valoarea mărfii la momentul retragerii din contract. contract de achiziție.

10.16. În conformitate cu sec. § 7 alin. 6 din Legea privind protectia consumatorului in vanzarea la distanta, cumparatorul nu se poate retrage din contract, al carui obiect sunt:
- vânzarea de bunuri realizate conform cerințelor speciale ale consumatorului, bunuri realizate pe măsură sau bunuri destinate special unui singur consumator,
- vânzarea de bunuri închise în ambalaje de protecție, care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și al căror ambalaj protector a fost spart după livrare;
- vânzarea de înregistrări audio, înregistrări video, înregistrări audio-vizuale sau software de calculator vândute în ambalaje de protecție, dacă consumatorul a despachetat acest ambalaj;
- furnizarea de conținut electronic altul decât pe un suport fizic, dacă furnizarea acestuia a început cu acordul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că prin exprimarea acestui consimțământ își pierde dreptul de retragere din contract.

- vânzarea cărților care nu se livrează în ambalaje de protecție.

10.17. Prevederile art. 10 din aceste condiții de afaceri și de reclamație nu se aplică în mod expres entităților care nu îndeplinesc definiția de consumator specificată la secțiunea § 2 lit a) din lege.

 

11. Dispoziții finale
11.1. Dacă contractul de cumpărare este încheiat în formă scrisă, orice modificare a acestuia trebuie să fie în formă scrisă.

11.2. Părțile contractante au convenit că comunicarea între ele se va realiza sub formă de mesaje de e-mail.

11.3. Prevederile relevante ale Codului civil, Legea, Legea nr. 22/2004 Col. privind comertul electronic si pentru modificarea Legii nr. 128/2002 Col. privind controlul de stat al pieţei interne în materie de protecţie a consumatorilor şi pentru modificarea unor legi modificată prin Legea nr. 284/2002 Coll., cu modificările și completările ulterioare, și Legea nr. 102/2014 Col. privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.

11.4. Aceste condiții comerciale și de reclamație devin efective împotriva cumpărătorului la încheierea contractului de cumpărare.

11.5. Înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorului i se va cere să bifeze caseta pentru a confirma că s-a familiarizat cu acești termeni și condiții, i-a citit, a înțeles conținutul acestora și este de acord cu aceștia în întregime.

11.6. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica aceste condiții generale de cumpărare. Obligația de a notifica în scris modificările aduse termenilor și condițiilor generale de cumpărare este îndeplinită prin plasarea acestora pe site-ul www.Market-24.ro

11.7. Acești Termeni și Condiții Generale sunt valabile începând cu 28 iunie 2023.

 

Anexa nr. 1

Formular de retragere a contractului

 

Anexa nr. 2

Instrucțiuni privind exercitarea dreptului cumpărătorului de a se retrage din contractul de cumpărare