MAREA VÂNZARE DE PRIMĂVARĂ - mii de produse la preturi avantajoase

 Mai multe informații aici >>  Acțiunea este încă în desfășurare: 

Categorie
 
 
 
 
 

transport

Transport si livrare marfa

 

Livrarea mărfurilor se face prin serviciul de curierat Slovak Parcel Service - partener UPS, serviciul de curierat GLS, serviciul de curierat ReMax Courier Service și serviciul Zásielkovňa (livrare la Z-Point).
Prima metodă este livrarea după plata facturii prin transfer bancar sau depunere într-un cont în Tatrabanka. A doua opțiune este livrarea la livrare. In cazul ridicarii personale se poate achita marfa in numerar, daca marfa este in stoc. O noua caracteristica este posibilitatea de plata cu cardul de credit.

Pretul de transport se percepe in functie de greutatea marfii comandate. Pretul transportului poate fi vazut direct in cosul de cumparaturi si ulterior in comanda.

Livrare gratuită - serviciu de curierat Slovak Parcel Service - partener UPS și serviciu de curierat GLS pentru comenzi de peste 129 EUR și plata în avans - plata facturii (se aplică pentru livrarea la adrese din Republica Slovacă , livrarea gratuită nu se aplică ramburs la livrare și plata cu cardul de credit).

Livrare gratuită Căsuța poștală pentru comenzile de peste 129 EUR și plata în avans - plata facturii (valabil pentru livrare la adrese din Republica Slovacă pentru pachete cu greutatea de până la 10 kg , livrarea gratuită nu se aplică în cazul rambursului).

 

Livrare gratuită peste 149 EUR la plata facturii în avans (dacă adresa de livrare este în Republica Cehă ).

Livrarea gratuită nu se aplică în cazul rambursului și plăților cu cardul de credit.

Cu excepția cazului în care se specifică altfel în descrierea produsului comandat, toate bunurile care se află în stoc sunt expediate între 1 și 3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Informații despre dacă mărfurile sunt în stoc pot fi găsite sub codul produsului. Dacă este în stoc, există o inscripție galbenă: „În stoc”.
Daca nu este inscris in stoc cu marfa, este necesara comandarea marfurilor de la furnizori. Livrăm astfel de mărfuri între 2 și 15 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea depozitelor furnizorilor.

În cazul în care bunurile sunt temporar indisponibile la depozitul furnizorului, vi se va oferi o alternativă, sau aveți opțiunea de a aștepta mărfurile când acestea sunt din nou în stoc, sau comanda este anulată.

În cazul în care bunurile comandate sunt epuizate și nu mai sunt produse, sau nu intră în capacitățile operaționale ale vânzătorului să asigure bunurile pentru cumpărător, sau achiziționarea bunurilor ar implica costuri disproporționate, vânzătorul va notifica imediat cumpărătorul și îi va oferi performanțe alternative sau posibilitatea cumpărătorului de a se retrage de la achiziție. contract (anularea comenzii). În cazul în care cumpărătorul nu acceptă prestația alternativă oferită de vânzător într-o perioadă rezonabilă de timp sau se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a prelungi perioada de expediere în cazul în care mărfurile nu sunt momentan în stoc, nu au fost livrate la timp de către producător etc., sau apar alte evenimente neprevăzute. Clientul va fi informat prin e-mail sau telefonic despre orice perioadă suplimentară de livrare. Clientul are dreptul de a se retrage din contract în cazul unei prelungiri a termenului de livrare specificat.  

La plata prin factură și card de plată, data livrării mărfurilor poate fi afectată de data plății.

Trimitem factura (documentul fiscal) automat , dupa generarea comenzii, la adresa de e-mail introdusa la crearea comenzii. Factura nu este trimisă pe hârtie.

Transporturile sunt asigurate, iar compania de transport transportatorul garanteaza marfa.
In cazul in care cumparatorul aranjeaza ca marfa sa fie transportata, vanzatorul nu este responsabil pentru eventualele daune produse in timpul transportului acestor bunuri.

În cazul în care clientul alege „COD” ca modalitate de livrare, acesta este obligat să preia expedierea.

În caz de neacceptare a mărfii de la curier, fără retragerea prealabilă în scris din contract, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului cel puțin prejudiciul cauzat de această tranzacție (de obicei costul transportului, transportului poștal acolo și ambalajului înapoi, manipulare în cantitate completă și demonstrabilă.)

Vânzătorul nu este responsabil pentru livrarea întârziată a mărfurilor cauzată de serviciul de curierat sau de furnizarea unei adrese greșite a cumpărătorului.

Cumpărătorul este obligat să verifice temeinic expedierea la primirea acesteia de la transportator/curier și să confirme primirea acestuia cu semnătura sa pe primirea mărfii.

 

Livrare 

Livrăm marfa la destinație, în mod normal în zilele lucrătoare. După expedierea din depozitul nostru, mărfurile sunt livrate la adresa specificată de dvs. până în următoarea zi lucrătoare.

În cazul în care comanda dumneavoastră are o greutate de expediere mai mare de 30 kg, transportul gratuit nu se aplică acestei expedieri, iar prețul va fi trimis pe adresa dumneavoastră de e-mail după primirea comenzii conform ofertei de preț actuale pentru transporturile supradimensionate.


Serviciu de curierat Slovak Parcel Service - partener UPS.

 

Ramburs la livrare este posibil pentru comenzi în valoare de la 5 EUR la 300 EUR.

Prețul transportului, în funcție de greutatea coletului transportat, este de la 2,99 € până la 19,99 €.

Avantaje pentru tine:
Livrare la adresa pe care ați introdus-o, posibilitate de livrare repetată

 

 

 

 

 

Livrare prin curier GLS - Republica Slovaca


Dacă comanda dumneavoastră are o greutate de transport mai mare de 30 kg, transportul gratuit nu se aplică acestei expedieri.

Livrăm marfa la destinație, în mod normal în zilele lucrătoare.

Prețul de transport, în funcție de greutatea transportului transportat, este de la 3,39 EUR până la 13,99 EUR.

 

 

 

Livrare la Z-Point

filiale în rețeaua Zásielkovňa din Slovacia și Republica Cehă

O altă metodă de livrare este Z-Points - sucursale din rețeaua Zásielkovňa din Slovacia și Republica Cehă.

În prezent, puteți găsi până la 844 dintre ele și numărul lor este în continuare în creștere.

 

Costul transportului, în funcție de greutatea coletului transportat, este de la 2,29 € până la 3,59 €.

 

Cum functioneazã:

- La comanda, trebuie doar să alegeți metoda de livrare Z-Point din orașul dvs. și forma de plată preferată.

- Apoi alegeți punctul Z care vi se potrivește cel mai bine . Veți vedea, de asemenea, o imagine a locației selectate și o hartă.

- Veți fi informat prin SMS/e-mail despre data și ora la care expedierea dumneavoastră va fi livrată la Z-Point selectat.

- Livrarea trebuie ridicată în 7 zile.

 

Puteți ridica transportul nu numai direct în centrul orașului dvs., ci și din marile centre comerciale sau ansambluri de locuințe. Lista completă a ramurilor Z-point