MAREA VÂNZARE DE PRIMĂVARĂ - mii de produse la preturi avantajoase

 Mai multe informații aici >>  Acțiunea este încă în desfășurare: 

Categorie
 
 
 
 
 

Cum se face cumpărături - informații pentru clienți

Comanda ta pas cu pas...

În efortul de a simplifica și automatiza procesul de comandă, folosim o adresă de e-mail ca principală informație de contact. Vă puteți citi e-mailul la ora care vă convine, astfel încât să nu vă faceți griji că telefonul va suna la o oră care nu vă este convenabilă.
Puteți comanda bunuri ușor și convenabil, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână - prin coșul de cumpărături.

Înainte de a comanda bunuri de la noi, vă rugăm să citiți următoarele informații pentru a ști cum funcționează întregul proces. E foarte simplu.
Primul pas este sa alegi si sa pui marfa dorita in cosul de cumparaturi.

Cos de cumparaturi

Puteți vedea întregul conținut al coșului de fiecare dată când adăugați bunuri la acesta sau dacă faceți clic pe simbolul coșului din partea dreaptă sus a paginii.
În coșul de cumpărături, vei vedea clar tot ce ai pus în el într-un singur loc - denumire produs, cod produs, preț, cantitate, ajustări, subtotal, TVA, suma totală. În secțiunea de editare, este posibil să editați numărul de produse (eliminați și adăugați).

Apoi aveți trei opțiuni:
1. Continuați cumpărăturile și coșul dvs. va rămâne activ.
2. Introduceți codul voucherului cadou (dacă este disponibil) și apoi fie continuați cumpărăturile, fie mergeți la secțiunea Checkout.
3. Faceți clic pe Checkout pentru a vă plăti bunurile.

Produsele adăugate în coș sunt scrise una sub alta în ordinea în care sunt achiziționate.
Pretul bunurilor este final, inclusiv toate taxele, este valabil in momentul comenzii si nu poate fi modificat.

Valoarea minimă a mărfurilor comandate este de 3 EUR, inclusiv TVA.

Marfa in stoc

Daca produsul este in stoc este indicat cu verde si cu textul In stoc . Daca produsul are mai multe optiuni din care sa alegi (culoare, marime etc.), este important daca informatiile In stoc sunt afisate dupa selectarea unei anumite variante.

Timp de livrare a datelor:   În stoc se referă la produs și înseamnă că una dintre alternative (deci nu trebuie să fie toate alternativele selectate) este în stoc. Datele decisive, dacă mărfurile sunt în stoc, sunt datele În stoc.

Dacă alegeți mai mult de 1 articol din mărfurile care sunt în stoc, cantitatea necesară în ansamblu poate să nu fie în stoc, așa că trebuie să așteptați confirmarea comenzii.

Marfa cu termen de livrare

Produsele care nu sunt marcate cu Stoc au o dată de livrare și data până la care vă vom livra bunurile.

Nu avem aceste produse în depozitul nostru, dar sunt în depozitele furnizorilor noștri.

Log in

Dacă doriți să plasați o comandă și să comandați mărfurile pe care le-ați selectat, trebuie să fiți conectat în contul dvs. la www.market24.sk.

Vă puteți autentifica ca:
1. Client înregistrat. Dacă ați făcut deja cumpărături pe Market24.sk și v-ați înregistrat cu parola. Completați numele de utilizator și parola în câmpul corespunzător (dreapta sus) și continuați cu comanda. Dacă ați uitat parola, vă vom trimite la adresa de e-mail la care v-ați înregistrat.
2. Client nou. Dacă faci cumpărături de la Market24.sk pentru prima dată, trebuie să te înregistrezi și apoi să continui cu comanda.

E-mailul va fi folosit pentru toate comunicările referitoare la comanda dumneavoastră, deci este un articol obligatoriu.

Înregistrare

Dacă alegeți opțiunea Checkout, trebuie să fiți înregistrat. Dacă sunteți deja înregistrat în magazinul nostru, trebuie doar să completați numele de utilizator și parola. Dacă faci cumpărături de la www.market24.sk pentru prima dată, trebuie să te înregistrezi.

Pentru a trimite înregistrarea către sistem, este necesar să completați următoarele date:

Informații despre clienți și datele de înregistrare necesare:
1. Nume de utilizator: *
2. E-mail: *
3. Parola:*
4. Confirmați parola: *

Date contabile:
5. Numele companiei
6. Titlu
7. Nume: *
8. Prenume: *
9. Al doilea nume:
10. Adresa 1: *
11. Adresa 2:
12. Oraș:*
13. Cod poștal: **
14. State:
15. Telefon: *
16. Telefon mobil:
17. Fax:
18. Număr ID:
19. TIN:

Datele marcate cu * sunt obligatorii și formularul nu poate fi trimis fără ele.


Opțiuni de plată pentru mărfuri la www.market24.sk

Puteți plăti pentru bunuri în magazinul nostru online în mai multe moduri:
1. Transfer bancar sau depunere într-un cont deținut la Tatrabanka

2. Ramburs la livrare (comenzi de până la 300 EUR - pentru Slovacia și până la 199 EUR pentru Republica Cehă)

3. Voucher cadou

4. În numerar (colectare personală Stará Vajnorská 37, 831 04 Bratislava)

5. Plata cu cardul de plata prin gateway-ul de plata GP Webpay

6. Achiziție în rate Quatro

Nu este posibilă plata cu o plată sau card de credit la punctul de vânzare pentru colectarea personală (doar prin Internet).

Prin virament în avans (transfer bancar sau depozit în cont) - plata facturii

Dacă alegeți să plătiți prin factură, vă vom trimite automat o factură prin e-mail.
Când plătiți prin transfer bancar în avans:
• data livrării poate fi afectată de data plății,
• suma trebuie creditată în contul nostru în cel mult cinci zile lucrătoare de la confirmarea comenzii
– în caz contrar, comanda poate fi considerată anulată,
• este posibilă plata prin transfer bancar sau depunere în cont,
• introduceți numărul facturii ca simbol variabil,
• după plata facturii, veți fi înștiințat prin e-mail despre creditarea sumei în contul nostru și despre procesarea ulterioară a comenzii dvs.

Detaliile platii:

Conexiune bancară: Tatrabanka

IBAN: SK25 1100 0000 0029 2570 9010

Numar cont: 2925709010/1100

Plata la primirea marfii (ramburs la livrare)

Plătiți marfa în numerar către curier la livrare. Vă rugăm să pregătiți întotdeauna numerarul necesar, acest lucru va grăbi livrarea expedierii. Este posibil să achiziționați mărfuri cu o valoare totală de la 5 EUR până la 300 EUR (se aplică livrării în Slovacia) cu ramburs, în cazul trimiterii mărfurilor cu ramburs în Republica Cehă, max. valoarea ramburs la livrare este de 199 EUR.
La livrare ramburs, transportul gratuit nu se aplică, valoarea integrală a taxei de transport + suprataxa ramburs se plătește întotdeauna.

Trimitem factura - document fiscal pe cale electronica, la adresa de e-mail specificata in comanda, in cel mult o zi lucratoare de la trimiterea marfii la adresa specificata de dumneavoastra.

Plata in numerar (pentru colectarea personala)

Dacă ați ales colectarea personală (locația Stará Vajnorská 37, blok H, 831 04 Bratislava), este posibil să plătiți în numerar sau cu cardul de credit atunci când ridicați mărfurile. Documentul fiscal este o chitanță de plată de la casa de marcat.

Pentru comenzile în valoare de 5 - 150 EUR, este posibilă ridicarea personală la plata la ridicare. Comenzile cu valoare mai mare, este posibilă doar plata în avans (transfer bancar sau card de plată WebPay în avans).

Plata in avans cu cardul de plata prin serviciul GP webpay.

Dacă ați ales să plătiți cu cardul de plată prin serviciul GP webpay , vă rugăm să citiți procedura detaliată pentru această formă de plată.

Achiziție în patru rate.

Dacă ați ales achiziția în rate Quatro (furnizată de Consumer Finance Holding, as), citiți procedura detaliată pentru această formă de plată.

Carduri cadou

Voucherele cadou pot fi folosite pentru plata oricăror bunuri din magazinul Market 24. Valoarea achiziției trebuie să fie mai mare sau egală cu valoarea voucherului. Voucherele cadou sunt nerambursabile și nu pot fi schimbate în numerar.
Voucherele cadou pot fi obținute în cadrul campaniilor de marketing sau achiziționate în magazinul nostru online.

Dacă ați decis să cumpărați un voucher cadou - îl puteți plăti prin transfer bancar. Acestea conțin sigla magazinului nostru Market24.sk, suma, timpul de valabilitate până la momentul în care certificatul poate fi utilizat și un cod unic.
Sunt disponibile în valori nominale de 10 EUR, 20 EUR, 30 EUR, 50 EUR și 100 EUR.

Voucherul cadou are un cod unic, se livrează implicit prin e-mail, sau contra cost în formă tipărită prin poștă.
Procedura de valorificare a unui voucher cadou

Fiecare voucher are un cod unic și poate fi folosit o singură dată. Pune toate bunurile pe care le-ai ales în coș și continuă să finalizezi comanda. Introdu codul din voucherul cadou in cos. Un singur voucher cadou poate fi folosit pentru a plăti o comandă.

După introducerea codului, valoarea totală a voucherului cadou va fi imediat dedusă din suma totală a comenzii dumneavoastră, astfel încât veți vedea imediat cât mai aveți de plătit. Apoi doar finalizați comanda.

Răspunsuri la cele mai frecvente întrebări

1. codurile voucherului cadou sunt unice și de unică folosință,
2. valoarea voucherului nu trebuie să depășească valoarea comenzii,
3. voucherul poate fi folosit pentru a plăti toate bunurile din magazinul nostru online.

Trimitem factura - document fiscal pe cale electronica, la adresa de e-mail specificata in comanda, in cel mult o zi lucratoare de la trimiterea marfii la adresa specificata de dumneavoastra.

Transport si livrare marfa

Bunurile sunt livrate prin serviciul de curierat Slovak Parcel Service (UPS) - La timp. Informații detaliate despre metodele de livrare și prețurile pot fi găsite aici .

Modificări în ordine

Schimbarea modelului comandat cu altul

Daca decizi sa schimbi modelul, culoarea, marimea bunurilor comandate dupa confirmarea comenzii, trebuie sa ne informezi despre aceasta in cel mult 12 ore. Vă vom ajusta comanda, astfel încât nu este nevoie să anulați comanda.

Modificarea plății

Este posibil să schimbați forma de plată după cum urmează:
- Plata ramburs introdusă inițial la livrare - trecere la plata în avans (transfer bancar, depunere în cont) sau plata cu card de credit/debit
- Plata anticipată introdusă inițial - schimbarea în ramburs la livrare sau plata cu cardul de credit/debit
- Plata introdusă inițial prin card de credit/debit - nu este posibilă modificarea, deoarece plata se face online.

Contactaţi-ne

Dacă trebuie să modificați sau să anulați ceva din comandă, să obțineți răspunsuri la întrebări sau să clarificați lucruri neclare, nu ezitați să ne contactați - objednavky@market24.sk.

Retragerea din contractul de cumpărare

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare fără a indica un motiv în conformitate cu art. § 7 și următoarele. Actul nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorului în vânzarea la distanță”) în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, sau de la data încheierii contractului de furnizare de servicii sau a contractului de furnizare de conținut electronic nelivrat pe un suport fizic, dacă vânzătorul și-a îndeplinit în timp util și în mod corespunzător obligațiile de informare conform secțiunii § 3 din Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.
Informații cuprinzătoare despre modalitatea de retragere din contractul de cumpărare pot fi găsite în Termenii și condițiile generale ale magazinului online market24.sk, punctul 10. Retragerea din contractul de cumpărare

Formular de retragere a contractului

Procedura de reclamații (responsabilitate pentru defecte, garanție, reclamații)

În cazul în care mărfurile prezintă defecte, cumpărătorul are dreptul de a depune o reclamație la sediul vânzătorului în conformitate cu secțiunea § 18 alin. 2 din lege prin predarea mărfurilor la sediul vânzătorului și livrarea vânzătorului a unei expresii a voinței cumpărătorului de a-și exercita dreptul conform punctelor 8.1. până la 8.5. termeni și condiții comerciale și de reclamație (denumite în continuare „Notificarea cererii de reclamație”), de ex. sub forma unui formular de reclamație completat, care se află pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului. Vânzătorul recomandă asigurarea bunurilor atunci când le trimite pentru o daună. Vânzătorul nu acceptă ramburs la livrare. Cumpărătorul este obligat să menționeze cu adevărat toate informațiile solicitate în Avizul de aplicare a reclamației, în special să indice cu precizie tipul și amploarea defectului la bunuri; cumpărătorul va indica, de asemenea, care dintre drepturile sale decurgând din alin Se aplică § 622 și 633 din Codul civil. Cumpărătorul are dreptul de a depune o reclamație la o persoană autorizată de producătorul mărfurilor pentru a efectua reparații în garanție (denumită în continuare „persoana desemnată”). Lista persoanelor desemnate este dată în scrisoarea de garanție sau vânzătorul o va trimite cumpărătorului la cererea acestuia.

Informații cuprinzătoare despre răspunderea pentru defecte, garanție, reclamații pot fi găsite în Termenii și condițiile generale ale magazinului online market24.sk, punctul 8. Procedura de reclamații (responsabilitate pentru defecte, garanție, reclamații)

Procedura de reclamatie:

Dacă aveți bunuri despre care doriți să reclamați, trebuie să ne notificați în scris pe un formular/formular de reclamație completat (prin e-mail sau scrisoare recomandată)

Trimiteți mărfurile revendicate la adresa noastră (Piața 24, Stará Vajnorská 37, bloc H, 831 04 Bratislava). Vă recomandăm să trimiteți mărfurile ca scrisoare recomandată sau pachet, sau prin serviciu de curierat. Nu acceptam ramburs la livrare!
În expediere, este întotdeauna necesar să precizați motivul reclamației și să atașați cardul de garanție sau un alt document care dovedește achiziția de bunuri de la vânzător precum și adresa dumneavoastră poștală.
Vom procesa reclamația dvs. cât mai repede posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile de la aplicarea acesteia. adică de la primirea notificării de revendicare și de la primirea bunurilor revendicate.